...

ChatGPT sada pamti vaše prethodne razgovore

OpenAI je objavio da uvodi novu opciju pamćenja u okviru ChatGPT-a, koja omogućava da chatbot koristi podatke iz prethodnih razgovora kako bi odgovori bili relevantniji i personalizovaniji.

Ova funkcija, koja se u podešavanjima pojavljuje kao „reference saved memories“, poboljšava interakciju kroz tekst, glas i slike. Cilj je da korisnici više ne moraju iznova da ponavljaju informacije koje su već podelili sa ChatGPT-om.

Nova opcija će najpre biti dostupna korisnicima Pro i Plus paketa, osim u zemljama poput Ujedinjenog Kraljevstva, EU, Islanda, Lihtenštajna, Norveške i Švajcarske. U tim regionima potrebno je dodatno usklađivanje sa lokalnim propisima, ali OpenAI planira da i tamo omogući ovu funkcionalnost.

Za korisnike besplatnog paketa još nema informacija o datumu lansiranja. „Trenutno se fokusiramo na korisnike koji plaćaju pretplatu“, rekao je portparol kompanije za TechCrunch.

S obzirom na to da pamćenje može izazvati zabrinutost kod korisnika zbog privatnosti, OpenAI je omogućio opciju da se ova funkcija isključi u podešavanjima. Takođe, moguće je pregledati šta ChatGPT „pamti“ ili koristiti privremeni chat koji se ne pamti.

Već prošle godine, ChatGPT je omogućio korisnicima da ručno traže da se određene informacije zaborave ili zapamte, ali je to do sada zahtevalo eksplicitnu komandu. Sada se taj proces automatizuje i postaje neprimetan u pozadini.

OpenAI navodi da će nova funkcija biti automatski aktivirana korisnicima koji su prethodno već imali uključeno pamćenje.

Zašto je ovo važno za korisnike sa Balkana?

Za korisnike iz Srbije i regiona koji često koriste ChatGPT za poslovne i edukativne svrhe, ova funkcija može uštedeti vreme i poboljšati korisničko iskustvo. Ipak, važno je obratiti pažnju na privatnost i koristiti opcije upravljanja podacima po sopstvenim preferencijama.

×
Your Chats

Zdravo! Ja sam Terra, tvoj AI asistent. Kako mogu da ti pomognem danas?

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.